کارت‌های ۲ میلیونی امروز راکی ربیت، دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط ۴۰ دقیقه زمان برد؟ کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) همه‌چیز درباره بازی تلگرامی «راکی ربیت» Rocky Rabbit + آموزش دریافت سکه بیشتر راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) + آموزش عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان مشخص شد کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (جمعه ۲۹ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۹ تیر) + آموزش اپل می‌گوید برای آموزش هوش مصنوعی خود از ویدیوهای یوتیوب استفاده نکرده است «پیکسل ورس» لیست شد + قیمت اولیه (پنجشنبه ۲۸ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۸ تیر) مأموریت سازمان ملی هوش مصنوعی ایران چیست؟
سرخط خبرها

گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه

  • کد خبر: ۲۳۸۵۱۴
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه
شرکت سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس از گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - گلکسی زد فلیپ ۶ نه تنها برای حمل آسان بهینه‌سازی شده، بلکه این گوشی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نیز برای شخصی‌سازی و خلاقیت در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند از هر لحظه خود نهایت استفاده را ببرد.

نمایشگر پشتی یا Flex Window در این سری هم بهبود یافته و اکنون عملکرد‌های کمکی AI را بدون نیاز به باز کردن دستگاه امکان‌پذیر می‌سازد. این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و با ابعادی ۳.۴ اینچی طراحی شده است. اکنون برای ارتباط حین حرکت، کاربر می‌تواند به پیام‌های دریافتی خود به کمک Suggested replies پاسخ دهد؛ این ویژگی در حقیقت با تحلیل پیام‌های اخیر وی، پاسخ‌های متناسب پیشنهاد می‌دهد.

با Galaxy AI، کاربر می‌تواند از این دستگاه جیبی نهایت بهره را ببرد، زیرا بسیاری از داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز در Flex Window قابل دسترسی است. Flex Window در این دستگاه به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌های Samsung Health را ارائه می‌کند و همچنین اجازه می‌دهد با استفاده از ویجت موسیقی، به راحتی آهنگ بعدی پلی‌لیست خود را پخش کند. اما حالا Flex Window تعداد بیشتری ویجت نسبت به قبل ارائه می‌دهد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از داده‌های چند ویجت به طور همزمان بهره ببرد.

با ویژگی Photo Ambient که مبتنی بر هوش مصنوعی است اکنون در لحظه و براساس زمان و وضعیت آب و هوا تصاویر پس‌زمینه Flex Window تغییر می‌یابد.

اکنون می‌توانید به کمک گزینه‌های متنوع طرح‌های صفحه نمایش که براساس تحلیل تصویر والپیپر به شما پیشنهاد می‌شود، تصاویر و چیدمانی را ایجاد کنید که ظاهری یکپارچه به گوشی‌تان ببخشد. برای مثال می‌توانید مکان ساعت را جابه‌جا کنید و یا رنگ فریم‌ها را براساس تصویر پس‌زمینه صفحه نمایش تغییر دهید.

گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه

اما خلاقیت تنها محدود به نمایشگر Flex Window نیست. دوربین پشتی دستگاه که از قابلیت FlexCam بهره می‌برد، در کنار ارائه تجربه یک دوربین چند منظوره، گزینه‌های خلاقانه و جدید دیگری نیز برای شما فراهم می‌کند. ویژگی Auto Zoom اکنون با شناسایی سوژه و همچنین زوم به داخل و خارج، به‌طور خودکار بهترین قاب و کادربندی را برای عکس‌های شما پیدا می‌کند. پس به این ترتیب، شما دیگر لازم نیست بین تصویر دوستان‌تان و داشتن یک پس‌زمینه زیبا، یکی را انتخاب کنید.

سنسور‌های جدید ۵۰ مگاپیکسلی واید و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید تجربه‌ای ارتقاء یافته از یک دوربین با جزئیاتی واضح و شفاف در تصاویر خروجی برای شما فراهم می‌کند. سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی واید از زوم اپتیکال دو برابری (۲x) پشتیبانی می‌کند و امکان عکاسی بدون نویز را به شما ارائه می‌دهد؛ در عین حال نیز با زوم مبتنی بر هوش مصنوعی یا به اصطلاح قابلیت AI zoom این گوشی می‌توانید از تجربه‌ای پیشرفته در عکاسی با زوم ۱۰ برابری بهره‌مند باشید.

قابلیت Nightography هم با امکان ثبت Video HDR بهبود یافته، شما را قادر می‌سازد ویدیو‌های درخشان‌تری در نور کم ضبط کنید؛ این قابلیت در همکاری با اپلیکیشن‌های اجتماعی محبوب، تجربه گسترده‌تری نیز به شما ارائه می‌دهد. اکنون قابلیت عکاسی در شب، در داخل اپلیکیشن اینستاگرام نیز در دسترس است؛ بنابراین می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای در شب بگیرید و مستقیماً از داخل اپلیکیشن آنها را برای دوستان خود ارسال کنید و یا به اشتراک بگذارید.

افزون بر اینها، کاربر حالا می‌تواند از تمام ویژگی‌های خلاقانه و قابل شخصی‌سازی Galaxy Z Flip۶ بدون نگرانی از عمر باتری استفاده کند. زیرا به واسطه بهینه‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اکنون زمان طولانی‌تری برای استفاده در اختیار شما است.

گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه

گلکسی زد فلیپ ۶ نیز با استفاده از Samsung Knox محافظت می‌شود؛ پلتفرم امنیتی چندلایه و دفاعی سامسونگ که برای محافظت از اطلاعات حیاتی، جلوگیری کامل از هرگونه آسیب‌پذیری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تشخیص لحظه‌ای تهدیدات و حفاظت تعاملی و چندگانه طراحی شده است. در عصر هوش مصنوعی، سامسونگ بیش از همیشه به توانمندسازی کاربر در مدیریت تنظیمات دستگاه خود متعهد شده است و به همین دلیل است که شما کنترل کاملی بر روی نحوه استفاده از داده‌های خود در بهبود تجربه‌های مربوط به Galaxy AI دارید.

همچنین، به عنوان یک لایه اضافی از محافظت، ویژگی Enhanced Data Protection در این دستگاه‌ها هنگام پشتیبان‌گیری، همگام‌سازی یا بازیابی اطلاعات در Samsung Cloud به شما یک رمزگذاری سرتاسری یا اصطلاحاً End-To-End ارائه می‌دهد. سری جدید Galaxy Z همچنین از ویژگی‌های دیگر امنیتی و حریم خصوصی گسترده سامسونگ شامل Knox Vault، Security & Privacy Dashboard، Auto Blocker، Passkeys، Secure Wi-Fi و همچنین Private Sharing در Quick Share نیز برخوردار است.

این سری جدید Galaxy Z با بازنگری صورت گرفته در نحوه طراحی و بسته‌بندی، در حقیقت نمایانگر تعهد سامسونگ به انجام کار‌های بیشتر برای مردم و سیاره آن هم با کمترین منابع است. سامسونگ همچنان که به استفاده از مواد بازیافتی در Galaxy Z Fold۶ و Galaxy Z همچنان ادامه می‌دهد، در این دستگاه‌ها برای اولین بار از طلا و مس بازیافتی نیز استفاده کرده است.

اوایل امسال، سامسونگ مواد معدنی بازیافتی مانند کبالت و عناصر کمیاب خاکی را در سری Galaxy S۲۴ خود معرفی کرد. این مواد در قطعات Galaxy Z Fold۶ و Galaxy Z Flip۶ نیز وجود دارد و در کنار پلاستیک‌های بازیافتی، آلومینیوم و شیشه استفاده شده است.

این ددستگاه همچنین در جعبه‌هایی با ۱۰۰% کاغذ بازیافتی ارائه می‌شود و تا هفت نسل از ارتقاء سیستم‌عامل و همچنین هفت سال به‌روزرسانی‌های امنیتی برخوردار است.

گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه

گلکسی زد فلیپ ۶ از امروز ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برای پیش‌سفارش و از ۲۴ جولای (چهارشنبه سوم مرداد) به طور عمومی در دسترس خواهند بود. قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ در کانفیگ پایه از ۱٬۰۹۹ دلار آغاز می‌شود.

این سری در رنگ‌های نقره‌ای، زرد، آبی و سبز عرضه می‌شوند. همچنین می‌توانید با ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب‌سایت Samsung.com، به رنگ‌های خاص سری Galaxy Z مانند: مشکی و سفید و همچنین رنگ هلویی دسترسی پیدا کنید.

برای آسودگی خاطر شما، سامسونگ در طول دوره پیش‌سفارش، گارانتی Samsung Care+ را به صورت رایگان برای یک سال ارائه می‌دهد. این گارانتی، از محصولات شما در برابر آسیب‌های تصادفی تحت پوشش مراقبت‌های تخصصی و معتبر سامسونگ محافظت می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->